Advertorial – Zomersfeer met Southern Comfort & Up

Groeiende populariteit voor mixlikeur met UpSouthern Comfort - fles

Op een zomers terras, op festivals of een feestje in de tuin: een frisse mix is altijd op zijn plek. Het longdrinkglas wordt deze zomer gevuld met de verrassende mix van Southern Comfort & Up. De beroemde mixlikeur uit het zuiden van Amerika maakt furore met een verrassend frisse ‘perfect serve’: een heerlijke mix van Southern Comfort & Up. Zoet, verfrissend en met een kleine bite.

Als er één ding is waar Southern Comfort voor staat, dan is het onbekommerd genieten. Dat wordt deze zomer weer overvloedig duidelijk gemaakt op maar liefst acht festivals in Nederland waar het merk aanwezig is met de Southern Comfort & Up Comfort Zone. Deze activatie neemt bezoekers mee terug naar de onbezorgde jaren uit hun jeugd: dansen op hits uit de jaren tachtig en negentig, je heerlijk laten gaan met twister of de disco bingo. De naam zegt het al: creëer je eigen comfort zone. Wees wie je wilt zijn, voel je vrij om zo creatief en spectaculair te zijn als jij je op dat moment voelt. ‘Whatever’s comfortable’. Southern Comfort & Up geeft daar precies het goede gevoel bij. ‘Easygoing’ in de mix met Up, geschonken uit de nieuwe fles, of uit het kant-en-klare blikje. IJs en limoen erbij naar smaak, en het zomerfeest kan beginnen!

Southern Comfort - blikjeFrisse mix
Sinds Southern Comfort onderdeel uitmaakt van de portfolio van A Brand New Day is de mixlikeur onweerstaanbaar aanwezig op een kleine tachtig festivals. Deze zomer is het merk met de ‘perfect serve’ met Up, ijs en limoen weer volop actief, overal waar het leven gevierd wordt. En dat blijft niet onopgemerkt: Southern Comfort & Up doet het goed, zowel in de horeca als in de retail. De verkoop wordt gestimuleerd met een restyling van de fles, waarbij de authentieke uitstraling nog veel beter tot zijn recht komt. Ook het blikje met de kant-en klare mix van Southern Comfort & Up heeft een nieuw ontwerp gekregen: doordat het logo nu horizontaal staat, komt het merk duidelijker over en het kleurgebruik en design onderstrepen het frisse karakter van de mix.

 

Netwerk
Nieuw deze zomer is de campagne ‘Get into your comfort zone!’, waarin Southern Comfort & Up zowel op tv als online te zien zal zijn. De campagne is vooral gericht op de nog steeds groeiende groep van jonge vrouwen tussen de 24 en 34 jaar die de wereld met het nodige zelfvertrouwen tegemoet treden. Sociaal, actief en op zijn tijd ontspannen. Mixdrankjes zijn geliefd in deze groep, maar ze zijn uitgekeken op de standaardmixen. Ze willen zich kunnen onderscheiden met hun mix en daarbij komt Southern Comfort & Up als geroepen.

Om het contact met de doelgroep te versterken, heeft het merk een netwerk opgezet van een veertigtal meiden uit Amsterdam en omgeving met wie enthousiast wordt samengewerkt. Het gaat om inspirerende jonge vrouwen met een actief leven, zoals bloggers, in de pr of in de mode. Zij krijgen de mogelijkheid samen met hun vriendinnen te genieten van Southern Comfort & Up, op een verjaardagsfeestje, een housewarming, een vrijdagmiddagborrel of gewoon een picknick in het park. Zoals de levensgenieters uit de zuidelijke States het zeggen: ‘Let the good times roll!